Första maj

1-maj-rutt

Riktigt nöjd med min runda i solen idag, men jag missade Förstamajtåget och talarna på Larmtorget. Det är såna smällar en får ta. Och att den brutna armen som är under läkningsprocess gjorde ont fick jag strunta i.

Glömde klicka igång ”Mina spår” vid Margareta där jag startade, det blev först strax innan Wahlen. Sen tog det ett par timmar här hemma innan jag kom på att stänga av den. Därav en stor röd blaffa där jag bor. De andra röda prickarna är tydligen där jag stannat till eller gått och så var jag inne på Clas Olsson (stor röd blaffa också) och handlade en ny hållare till mobilen på styret – till min fjärde cykel, min Gula Kringla.

waeded-.jpg

/Anna

Kommentera

